Sweet


Igår var det en såndär dag som var bra! Var först föreläsning och lite grupparbete, sen åkte jag och Helena (en klasskompis) hem till mig och tryckte kladdkaka till förrätt och sen hemmagjord tomatsoppa (jag e värsta superhemmafrun!). Btw måste jag medge att vi var två nördar och satt och knappade på våra datorer i x antal timmar för mycket:P

Nu sitter jag hemma här på väster i min supermysiga lägenhet och väntar på att segHelena ska komma hit, altså inte min klasskompis nu utan min brud (FÖRVIRRANDE, någon måste byta namn!), vi ska åka till ikea och sedan trycka i oss lite middag, blir lax och något till de:) Plus kladdkaka!!haha

Kommentarer
Postat av: MALLE, men vilken?

hahaha =) jag hoppas att du ska till ikea först o främst för att du iaf ska ha nått där, förutom äta =)



2010-03-02 @ 18:07:47
Postat av: Malle

Detta kommer bli förvirrande!!!!!!! Vem tänker du svara Sara??????????

2010-03-02 @ 18:13:57
Postat av: MALLE, men vilken?

bra sagt Malle. =)

2010-03-02 @ 23:30:28
Postat av: Malle

Desamma Malle!

2010-03-02 @ 23:48:33
Postat av: sara

hhaahaha det är bra att ni kan roa varandra iaf:Phehe

malle (vem?:P) jag är typ på ikea jämt nu sen jag flytta... alltid nått man behöver eller vill ha ju:)

2010-03-04 @ 19:21:55
URL: http://memyselfandus.blogg.se/
Postat av: MALLE, men vilken?

men sara det fanns en tid i tiden när den här malle också alltid va på ikea =)

2010-03-08 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0