My life is awesome


Har vart en helt underbar helg:) I fredags mötte jag upp jayjay för att gå ut o ta en öl o snacka lite skit:) 4 timmar och många öl senare befann sig jag, jayjay, helena och två till ute på Frimis och röjde på dansgolvet:) Vid stägning studdsade vi ut därifrån för att köpa med oss mat hem till mig och fylletrycka lite... Och det var inte tråkigt det, jag låg på golvet och asgarvade, helena däckade på badrumsgolvet och jayjay kunnde knappt stå på benen, var dvs en suuuuper rolig kväll:)!

Lördagen spenderade jag och Helena på soffan och i sängen, ingen av oss mådde nå vidare så vi låg och chillade enda tills melodifestivalen började då vi tryckte cola, godis och grönsaker med dipp. SÅ GOTT!!! Btw så var det ju meningen att Salem skulle vinna!

Idag har det vart en såndär superhärlig söndag!!! vi har haft sovmorron, ätit en stor frukost i lugn och ro, gått promenad, suttit ute i solen, chillat framför datorn, haft en kompis till Helena på besök och ätit fajitas till söndagsmiddag:) Sånna här helger behövs det fler av! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0