Nowdays


Hej o hå.
Idag har vart en dag fullt med skola o pluggande.... d.v.s typ hur min vardag ser ut nuförtiden:P. but i like it!
     Hade etikseminarium i 3 timmar på förmiddagen, men det var inga konstigheter, bara att flumma runt :)
Sen så var jag o mina kära grupp för en gångs skull rätt snabba med våran gruppuppgift så vi kom från skolan redan halv fyra... YEAY!

OOOOHHHH!!!! 1 mars flyttar jag in till stan:)! yeay yeay yeay! Då ska jag cykla cykla cykla!!!! och supa supa supa... och sen supa+cykla:)
Har ju typ åkte sååå jäkla mycket buss sen jag flytta till Helena... blir ju till o från skolan varje dag... uhhhh!!!

Åhhhh... jag älskar min lila mössa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0