Friends


hahahahah.... jag har en katastrof-tv-bänk från IKEA! Jag hoppas verkligen Lars kan komma och försöka fixa till det så gott det går snart. menmen! Imorgon ska jag hämta min soffa så det börjar arta sig här hemma:)!

Mina supersnälla vänner var här idag och skruvade samt åt:)! Vad skulle jag göra utan dem... Förmodligen ha ett sjukt tråkigt liv!


Malle och Elin gör sitt bästa för att fixa ihop min tv-bänk:)


hahahaha.... Elin hittade min studentklänning... hmmm.. kanske lite för stor??


Jag lagade mat till mina kära vänner. Falaffel och klyftpotatis, det var sååååå gott!!!


Mitt hem är ännu rätt spartanskt.......


Malles bästa vänner är Tilda och Otto:P.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0