Party!!!


Ikväll blir det invigning för min nya lägenhet:)! Men jag ska nog vara ganska lugn och sansad hade jag tänkt mig, så jag kan hålla reda på alla mina fyllos till vänner :P.... Eller vafan, jag kan inte vara lugn och sansad.....

Men ska bli riktigt kul att festa faktiskt, har inte festat på riktigt sedan pride, fick alldeles för stor dos av festande då :P. Men ikväll så ska jag fan dricka öl, öl, öl och öl :)! Och det var evigheter sen jag festade med Malin och Gita så jag är såsåsåsåsåsååså glad att dem kommer!!!!



Bilden måste vara från i slutet på 2008 eller början på 2009 innan någon KAK-fest :)!


Kommentarer
Postat av: Malin

Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2009-09-19 @ 13:27:55
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0