Örebro by evening


Jaha, nu sitter jag här ute i skogen helt ensam... :P H är på jobbet o kommer inte hem förns klocken ett så jag får försöka fördriva tiden tills dess!!! Tack och lov så tog jag med mig en bok hemmifrån så tiden kommer säkert gå rätt snabbt!!!!

Igår var vi och bowlade med två av Hs kompisar, några öl och bowling är aldrig en bra kombination för mig. Men jag kan trösta min västerås-heder med att jag i alla fall inte förlorade! (bilder o sånt från helgen kommer när jag e hemma i Västerås igen, fattar inte hur man stoppar in mitt minneskort i hennes dator!)



Justja mina västeråsare, jag vill bowla snart! Det var ju faktiskt oerhört underhållande... och det är ju ändå inte så att vi gör så mycket annat som e värt liksom.... eller???

Justa jag hade en till sak på hjärtat. Dem har inte spicy hot här (HEMSKT), men jag kan nog överleva i alla fall eftersom de har typ värsta wannabe stället här. Maten smakar exakt som på spicy och de e typ likandana rätter... MEN det tar lite i hjärtat att stället inte heter spicy hit liksom! Spicy in my heart :P

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

JAG VILL BOWLAAAAA!!!!!

2009-09-26 @ 21:50:01
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0