Komplicerade IKEA-möbler


Jag har inte dött, om ni nu trodde det! Jag har bara inte pallat med att blogga! Men nu lever jag lite mer, så här är jag igen.... Jag försöker att komma i ordning i lägenheten, men det är svårt när alla varor är så sega att komma fram. Men imorron ska jag iaf hämta min soffa från Jysk:)!

Idag så försöker jag, Elin, Malle och Rossi att skruva ihop min tv-bänk. Det går lite sisådär eftersom MALLE råkade sätta ihop den fel. menmen, det löser sig. Vi borrar dit lite extra hål och så. Den kommer ju se liiite annorlunda ut än vad som var tänkt. Men nu bli det en IKEA-möbel med en flattouch! Och vad kan vara bättre än det egentligen?

yeay yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0