jag är på landet


Idag har vi inpricip inte gjort något alls... Vi segade hela förmiddagen tills vi lyckades masa iväg oss till ett stoooort köpcentrum vid tre-tiden.... Köpte en jeans-shorta, gråa tights och en underklänning:)! Söta köpte tre as snygga tröjor!!! Så det vart en lyckad shoppingtur!

På väg hem från shoppingen fick jag mig en lite sightseeing i Örebro... Lata (eller trötta) som vi var så klev vi självklart inte ut bilden, men jag har sett en massa hus iaf:P haha!

Nu har vi ätit en god middag bestående av wok samt skruvat ihop sötas bord och lampa som hon köpte på IKEA idag!!!! Jag har lite svårt att erkänna det, men det är faktiskt riktigt mysigt här ute på landet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0