Ibland är livet riktigt bra


Mitt internet och jag var inte riktigt överens igår kväll, men nu har vi blivit sams igen!
    Spenderade som sagt helgen hos H i Örebro, det vart bowling, shopping, rom o cola, mysmysmys och en massa god mat! Jag vill att alla mina helger ska vara sådanna!!!

Här kommer lite bilder från min Örebrovistelse.....


Fan bad kul det var att bowla!!!!


Min söta och Jennie! Stackars H var nykter... :P


Vart god thaimat hemma hos jennie och Natalie:)! Precis som spicy! gott gott gott!!!!!


Jag älskar att H har en massa speglar överallt!! Värsta egotrippen:P hahahha


hahahahaha.... lantis:P


Pannkaksfrukost :)!


Igår så skjussade H hem mig och alla mina shoppingpåsar till Västerås, känns tom nu efter att hon åkte imorse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0