Let's get married...

Idag träder äntligen lagen i kraft som innebär att man får gifta sig med en person av samma kön, samkönade äktenskap! Äntligen äntligen äntligen! Den är egentligen helt sjukt att det ska ha tagit så lång tid för ett land som Sverige att tillåta samkönade äktenskap. Jag vill iaf tro att Sverige är ett land med acceptans och sunda värderingar, ett land som kommit långt.......

För min är det en självklarhet att man ska få gifta sig, homosexuell eller heterosexuell, det spelar ingen roll. Det viktiga är att man älskar varandra och vill leva resten av sina liv ihop! Nu ska jag ge mig ut o hitta en kvinna, and let's get married!

Ellen och portia

Ellen och Portia gifte sig den 16 Augusti 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0