let's find the one

jag är så trött på att vara singel nu, jag vill hitta en kvinna, jag vill ha ett seriöst förhållande. Ha någon som jag känner att jag vill tillbringa resten av mitt liv med! Men var kan man hitta en sådan kvinna egentligen? en kvinna som kan stå ut med alla mina små egenheter, att jag kan pendla mellan superglad och superarg på en sekund. Att jag har världens beslutsångest och alltid försöker äta en likadan godis som personen innan... att jag stör mig på småsaker och ständigt vill ha rätt!!  hmmm, jag skulle nog inte stå ut och vara ihop med någon som var som mig, uh NEJ!!!! Jag vill ha en kvinna som kan berätta vad hon känner, inte vara som mig och börja skruva på sig o skratta såfort nått blir jobbigt! hmm, kanske att jag borde förändra mig lite... men kan man verkligen förändra sig, ärligt liksom? Nej, jag tror inte det!

I och för sig så kanske jag borde börja söka kvinnor lite bredare, jag har en viss typ av kvinnor som jag gillar, men tyvär brukar dessa oftast vara gifta, ha barn och vara heterosexuella :(! Jag ska nog fösöka vara mer öppen kanske, för alla människor!! uh, var är alla snygga och roliga människor i västerås liksom? finns det inga?

Jag hos Malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0