IKEA


Jag begav mig till fots till IKEA idag så att jag skulle kunna köpa klädhängaren som jag trånat över ett tag, hade tänkt att jag skulle ta bussen tillbaka eftersom den säkert inte skulle vara sådär superlätt. Men jag kunde ju inte ens lyfta förpackningen från facket där den låg, den vägde ju TON!!!!! åhhh:(! Så måste ragga upp nån med bil nån dag som kan hjälpa mig o få hem klädställningen!

Så fick lov o tröstshoppa lite annat på IKEA istället, samt tog en snabb tur in på apoteker och H&M. Fick hjälp att hitta en bra mjukgörande kräm till mina läppar eftersom dem är riktigt torra och bara spricker hela tiden...

IKEA  
H&M Apoteket



Nu har jag iaf något att hänga upp saker på!

Kommentarer
Postat av: melanie

Kanske din mamma eller Lars kan hjälpa dig? :) jag älskar IKEA! dom har ju allt typ!

2009-05-12 @ 16:10:28
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0