Busungar



Matilda
  Lukas o Matilda  Syster grillar   Lukas badar  på bryggan  Busungar

Helgen spenderades hos pappa i Uppsala tillsammans med systeryster och hennes familj. På Lördagen busade vi runt utomhus en massa, eller inte alla, systers man och pappa höll sig inomhus och tog det lungt:P. På kvällen så grillade vi (efter att jag hade hetsat alla) och det var fasligt gott:)
På kvällen så läste jag två böcker för Lukas och Matilda, men efter det så ville Lukas att jag skulle berätta en saga. Och tack och lov att barn inte är så kräsna, för det var den sämsta och dåligaste saga jag någonsin kommit på, haha!!!!

På söndag så väckte barnen mig innan sju:(, uuuhhh dem är så morronpigga!!! På förmiddagen så tog vi en promenad ner till vattnet så att lukas kunde prova sin nya båt som han fått av mig dagen innan, det funkade utmärkt:P Lukas tog sig även ett dopp upp till magen... Fattar inte hur han kunde springa i och ur vattnet hela tiden, det var ju iskallt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0