Äntligen fredag


Har en massa saker jag måste ordna nu på förmiddagen (kanske inte en massa, men saker som jag inte e så pigg på att göra, och då tar det ju typ 100 år att fixa dem)
Ska: Ringa hudkliniken och agga lite på dem, måste boka om tiden jag har fått där, för dem fattar ju inte när åtta veckor har gått! (jag hyser lite agg mot hud)
Sen MÅSTE
jag ta upp alla mina kläder från tvättstugan (vilket är typ ett ton) och lägga in dem i min nytvättade garderob. Annars går min mamma banan!
ska även tvätta ur den andra garderoben jag har, plus att tvätta galgarna! oh, jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Malin

pssst..man behöver inte tvätta galgarna, :*! haha

2009-05-29 @ 17:29:36
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo de e klart man behöver.... de blir ju lika dammiga som allt annat!!!!!!!!!

2009-05-29 @ 21:32:16
URL: http://memyselfandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0