Vilken underbar dag

Nu känner jag mig nästan helt redo för Sydafrika, allt jag har kvar att köpa är balsam. Shitshitshit vad jag inte kan fatta att på fredag reser jag till Sydafrika och är borta i nästan två och en halv vecka!!! Jag hoppas att jag o Sinjon inte dödar varandra efter i ha bott så tätt inpå varanda länge:P!

I alla fall så var jag på stan med Malin och Gita idag och jag tror att jag köpte ungefär 100 saker, men allt jag köpte är faktiskt nödvändigt o jag ska ha med det till sydafrika! Nu vill jag bara att veckan ska flyga förbi så att jag kan få åka snart!

    Malin tyckte visst det var roligt o trycka ner gitas huvud:P    random chill   

Jag är så glad att vi(jegentligen ska det stå jag, men i våran lilla grupp säger vi alltid vi) hittade allt jag skulle ha:) Nu känner jag mig lite mer lugn äv vad jag gjorde igår kväll! Dock så dödar min mage mig, har en riktigt nervös mage, kan knappt äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0