Värdelös dag

När dagen är slut så kommer jag ha spenderat 10,5 timmaar på jobbet, men bara jobbat 7,5 av dem! Jag hatar dessa delade turer, och denna turen är värst av dem alla eftersom man knappt får några timmar, jobbar 10.30-13.00 och 16.00-20.00. Okej för delade turer om det innebär att man får jobba ca. 12 timmar, men 7,5 timmar är ju inte ens en hel arbetsdag!

Hade mycket hällre jobbat allt i ett så jag hade sluppigt sitta här på jobbet i tre timmar o inte göra ett skit! Jag fryser, är uttråkad och hungrig! Här på hemtjänsten så har vi inte ens ett vilorum, utan enda chansen o vila lite är o lägga sig på soffan här i vårt kontor, men man blir störd hela tiden av all personal som springer ut och in hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0