joy of living

Förutom att jag har fått överleva dagen utan att duscha så har den vart great:) På väg ner till stan för att träffa Gita och malin så smög jag in på mitt gamla jobb för att hämta mina inneskor som jag glömt där. TACK OCH LOV så såg ingen mig, så jag slapp allt sånt där "vad länge sen det var man såg dig" snack!

Väl nere på stan så gick vi till forex och växlade pengar inför min kommande sydafrika-resa, nu har jag en hel förmögenhet i Sydafrikanska rand, mycket mer än vad man egentligen får ta in i landet... menmen, smuggling is the shit!

   

Spicy hot! This is good stuff!


Efter den otroligt goda lunchen så övergav gita oss för att dra till sjukhuset och praktisera, hon skulle få gå banan och ta en massa venprover!

Eftersom det var kallt o Malin började bli lite utmattad :P så tog vi bussen hem till henne, med ett litet stopp på lidl för inköp av diverse onyttigheter, MUMS :-)

 

Vad skulle vi göra utan Lidl? Man orkar ju inte gå ända till ICA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0