Jag uppfyllde mitt craving!

Jag vet att jag slösar bort mina pengar på allt mellan himmel och jord konstant, men jag kan inte hjälpa det. Jag älskar att köpa saker, det spelar ingen roll vad det är, bara man gör av med pengar. Självklart så känns det ju allra bäst om jag inhandlar något jag länge suktat efter.

Dagens inköp vart en ny kamera, mannen på OnOff tyckte dock inte jag behövde köpa någon ny kamera (konstig service) eftersom han ansåg att jag redan hade en bra kamera, men jag höll inte med honom! så det vart det söta röda kameran jag gluttat på ett litet tag!! Tror dock inte jag vågar berätta för mina kära föräldrar om mitt inköp, dem tycker redan som det är att jag handlar alldeles för mycket.



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag älskar cravings! :-D

2009-03-28 @ 15:04:39
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

åh vilken fin, har en ny kamera med som är rosa! fast lite mer pärlemo.

hoppas du får en bra dag!

2009-03-28 @ 15:13:17
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: Sara

taack:) Åh fan vad sött det låter, rosa är ju awesome!

2009-03-28 @ 17:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0