från hat till kärlek

För ca två månader sedan när jag började jobba på hemtjänsten så ville jag bara sitta i ett hörn och gråta, jag hatade det verkligen! Tänkte att så fort jag har gått klart min introduktion så skulle jag be bemanningstjänst om att få börja på ett annat ställe.   
     Men jag lyckades ta mig igenom introduktionen tillslut, och då jag på en gång vart erbjuden ett schema där så kände jag att jag inte kunde tacka nej.

Men det är konstigt hur ens känslor kan ändras sp oerhört (men det är väl tur det), nu skulle jag inte kunna tänka mig något annat jobb inom älderomsorgen än på hemtjänsten, det är ett så oerhört fritt och roligt jobb. Och man måste ofta vara lite ev en problemlösare för att få dagarna att gå ihop, vi är alltid för lite folk och det kan kännas svårt att få allt att gå ihop.

Idag har jag verkligen haft en såndär superbra kväll på jobbet. Det var första gången jag jobbade med den andra som också gick kväll idag, men shit vad bra vi jobbade ihop. Jag hoppas jag får jobba mycket ihop med henne i framtiden:)!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va awesome :-) Det är skönt det!

2009-03-29 @ 22:29:18
Postat av: Sara

ja det e fett awesome:) du kommer säkert känna lika mycket hat när du börjar jobba! men det släpper,cdet kan ta lite tid, men det gör det!

2009-03-30 @ 07:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0