mobilen



Jag vet inte vad jag skulle göra utan min mobil, vill inte ens tänka tanken på hur tyst det skulle bli, skulle jag vara tvungen att prata med migsjälv då för att fördriva tiden vid vissa tillfället?

 Jag älskar att prata med någon när jag ska ta mig från ett ställe till ett annat, t.ex till och från jobbet, om jag ska ner till stan, på bussen till och från Uppsala mm.! Dagens samtal gick till elin som fick underhålla mig vägen hem från jobbet:)



haha, jag kan aldrig bara göra en sak i taget, här cyklar jag, pratar i telefon och tar kort:)!


Kommentarer
Postat av: DANIA

Ja jag tror nog jag också bestämmt mig för den vita... riktigt snygg

2009-06-19 @ 20:43:15
URL: http://daniam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0