Min lediga dag känns som en riktig semster


Åh vilken underbar dag det är:)! Vaknade av migsjälv kvart över sex imorse och såg ingen mening med att ligga och lata bort hela dagen, så rev bort sängkläderna och la dem i tvätten, då fanns det ju liksom ingen återvändo. Måste bara säga det igen; vilken underbar dag det är!

Klockan halv nio imorse infann jag mig fastande och redo på hudkliniken för att få ett nytt recept på roaccutan, samt att dem skulle ta fasteprov för att se så att allt var bra. Men läkarn tyckte vi kunde strunta i att ta några prover eftersom mina förra var så bra... UHHH! jag som hade vart så hungrig hela morgonen, då hade jag ju kunnat äta frukost i normal tid!


Jag hetsade i mig en banan och typ en halv liter vatten på väg hem från hud, väl hemma så tog jag en runda i spåret (dock så göra mina jävla hälsenor förjävligt ont) och åt sedan en välbehövlig frukost ute på altan:)!


Åkte och lekte med Jenna!


Elin har bästa gräsmattan ever att chilla på :)


En utav de bästa sakerna på sommaren är att man kan frossa i glass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0