Kanonväder i kajaken



Idag har jag paddlat kajak för första gången:). Åkte ut till Björnön med Sanna, Linda och Sannas kompis Katja för att vara hurtbullar o padla kajak! Och fy vad roligt det var, vi hyrde två stycken tvåmannakajaker och paddlade på förfullt:). Efter 1,5 timmar paddling tog vi en paus mitt ute på mälaren utanför Björnön för att äta pastasallad:).
(Vi tror även vi såg en naken tant vid en strand, hon bara stod där naken bredvid sin fullt påklädda man, läskigt:P)

Bilder kommer senare, är för utmattad nu för att ladda in dem på datorn (det tar på krafterna att vara hurtig) jag har på min kamera eller hetsa Sanna på hennes bilder. men det kommer!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Läste i ELLE idag att kajak blir mer och mer populärt bland kvinnor, och desutom är det jävligt bra träning! ^^ fanns en bild på en kajak som var specialutformad för kvinnor dessutom, nice!

2009-06-17 @ 23:06:16
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0