Kak, the real stuff



I lördags så var det som sagt KAK, och gay som man är så måste man ju gå (plus att det alltid är as kul där) Så efter en mycket trevlig förfest hos Elin så begav vi (jag, elin, vega, sanna och linda) oss till KAK för att dansa dansa, dricka dricka och vara sociala sociala! Men kan inte rikigt beskriva vad som hände från att vi gick in på kak, för jag kommer verkligen inte ihåg. Visst har jag lite småsnuttar jag kommer inte ihåg, men dem kanske täcker typ 10-15 min av mina 2,5 timmar där:P.

Uhhhh! Och det var med nöd och näppe (ehh, visst är det ett uttryck?) som jag klarade mig undan fyllecellen! Var ju som sagt lite(mycket) galen... Usch, nu ska jag ta det lungt med spriten ett tag! Inget mer alls förrns Elin och Malles 50-årsfest:)!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0