Förfest


Är hos Elin på förfest nu:). Men än så länge är det bara jag,elin o vega här...:)!
   Men jag känner mig enormt uppriven. Kom hem från stan strax före fyra och då var jag så trött att jag gick och vilade efter jag tagit en dusch, smsade Vega och sa att jag skulle komma lite senare till Elin än fem eftersom jag var tvungen att gå (det tar 30min o gå. samt att jag ville hinna vila en stund)... Men fem i fem ringer Vega och undrar om hon ska hämta upp mig på väg till elin. såklart sa jag JAJAJAJAJAJA till skjuss.... men hade bara 5 min på mig då att packa allt o byta om från pyjamasen. snacka om stress... lyckades packa med mig två väskor med kläder:Phehe....

Nu har jag iaf provat alla kläder och har bestämt mig för att ha en svart-vit klänning, nitskärp, silvrig liten jacka och gladiatorskor-inspirerade skor med kilklack:)! ohhhh jag e pepp pepp!!!

ÖLÖLÖL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0