Drygaste dagen



Skulle egentligen ha börjat jobba 9.45 idag, då hade jag tänkt hinna ut och springa, tvätta lite kläder, tvätta håret innan. men nejnej, inte ska vi bli frächa eller tränade! Utan klockan 7.00 ringer dem från jobbet och säger att dem har ont om folk och undrar om jag kan komma in nu på en gång istället. Självklart säger jag ja, jag vet ju hur det är att sitta där på morgonen när det fattas folk.

När jag väl kommer till jobbet 7.40 så hade dem inte behövt att jag kom tidigare iaf för dem har fått in en annan kille som egentligen skulle vart på Rönnby, men dem var för många där så han kom till gryta istället!

IRRITATION!

Kommentarer
Postat av: Melanie

jag var där, jag var där, jag var där!! ^^

2009-06-22 @ 17:35:45
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0