film


ojojoj vilken dålig film bröllopsduellen var! Det var en riktig tjejfilm som var helt intetsägande, och jag är så trött på sånna filmer! Eller visst kan de vara underhållande för stunden, men då ser jag hällre något som jag kan tänka tillbaka på och minnas med glädje!

Efter bröllopsduellen så tröstade jag migsjälv med att glutta på några avsnitt av Stargate, så gick inte och la mig förns typ halv tre!!!! Jag tror inte jag har gått och lagt mig så sent på en evighet, jag känner mig som en tonåring,,,

 Är inne på säsong tre nu:)! Fasar för när jag ska beställa säsong fyra sen, den kostar minst 500kr!!!

Kommentarer
Postat av: Ullet

Va? Den var ju jätterolig!! Ja hyrde den och tittade på den 2 ggr på ett dygn :P. Hehe. Men det är ju just sånna filmer jag gillar: intetsägande chickflicks ;). Hehe

2009-07-07 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0