städa bör man annars dör man...


Idag har jag verkligen städar hela dagen, 'nda från klockan åtta på morgonen tills klockan sju på kvällen, har även vart en massa småpyssel så som att sätta in papper i pärmar (det tog sin lilla tid kan jag säga)... Dock har jag vart på körlektion på eftermiddagen, så då fick jag mig en liten pause :)... Och så råkade jag somna på soffan i typ 45 minuter mitt på dagen av utmattning:P. Har städat mitt rum och badrummet, men jag har inte stressat det minsta vilket har vart superskönt:)

Nu kommer typ 100 bilder på mitt nystädade rum:)





Kommentarer
Postat av: Melanie

Shit vad mycket du har gjort om sen jag var där sist! Nice!

2009-07-22 @ 11:50:27
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0