Malle & Elin 50år :)!


Igår så var det födelsedagsfest för Malle och Elin, Malle fyllde 27 och Elin 23! stora flickor!
Det vart en sjukt lyckad kväll fullt med trevliga människor och alkohol, allt var perfekt! Vi säger varje gång att vi måste träffas oftare allihopa, och det måste vi!!!! men nästa vecka är det fest på bankiren:), hoppas alla kommer bara!

Födelsedagsbarnen Mia sara sara!  malle o hunden  

Bästa festen på länge! Alldeles lagom intag av alkohol och en massa helt underbara människor!!!


Jag, vevve o patty drog ut på krogen, men när jag lyckats ta mig tillbaka till malle där strax innan tre så låg vi först döda en stund på hennes golv, men sen ryckte vi upp och och gick till macken för att köpa mosbricka!!! malle och jag är dock hilarious!

Väl vid macken så vart vi tvugna att vänta typ 30 min på att korven skulle bli klar, men det gjorde inget för vi fick gratis munkar och lekte stadsleken!

  

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahaha! "För att komma först till en jävla mosbricka" jag döööööööööör! Ni är hilarious!

2009-07-12 @ 18:49:46
Postat av: sara

hahaha... men klockan tre på natten så är mosbricka typ det godaste man kan tänka på:P hehe

2009-07-12 @ 19:43:02
URL: http://memyselfandus.blogg.se/
Postat av: Elin

Asså jag älskar verkligen den där bilden på näa Malle äter! :P

2009-07-13 @ 12:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0