Kvinnor


Måste bara få fläka ut mitt trånande en aning! Alltså, det finns vissa kvinnor som jag anser är så mycket vackrare än alla andra, det handlar då inte bara om utseende, utan det är en kombination av utstrålning, utseende och intellekt. Inte för att jag känner dem personligen, men jag har ju som alla andra en bild av hur dem är. En kvinna som är så otroligt vacker är Anna Richardson, hon är bl.a. programledare i tv-programmet sex education där dem tar reda på hur lite Britterna egentligen kan om sex. Hon har även synts i programmet Supersize VS. Superskinny där hon bl.a. utforskat Hollywoods skönhetstips. Men nu ska jag sluta babbla och visa en bild på denna underbara kvinna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0