Hur kan barn ha så mycket energi?


Äntligen så kan man koppla av och bara bry sig om sigsjälv, barnen somnade för lite över en timme sedan och jag och syster har bara såsat framför tvn sen dess... men jag tänkte nog gå och lägga mig snart också eftersom Lukas och Matilda vaknar så himla tidigt på morgonen :(
Idag har vi hunnit med en massa saker, känns som att man har levt ut en veckas aktiviteter på en dag!?!
 

Det vart ingen kanotpaddling idag, men vi har badat, ätit glass typ 100ggr, sovit middag (eller jag och syster somnade medan lukas och matilda kollade på ice age på tyska eftersom dosan till DVDn inte funkade så bra), vart på ica maxi, lekt med dendär vattenbanan (men var nog mest jag och syster som gillade att åka), vart i lekparken och sen bara hetsat runt en massa här hemma :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0