En eftermiddag i Ludvika...


I eftermiddags så åkte jag för att hälsa på Elin som också var i Dalarna för att hälsa på sin mamma... Efter att ha tagit mig en liten extra tur så hittade jag slutligen hem till Elin, btw, Elin har bott 18 år mitt ute i ingen stans förut!!!! Hemma hos Elins mamma vart det blåbärspaj och allmänt chill:)! Fett sweet! Och det vart ännu mer lycka när vi såg två hästar! 

Imorron så beger jag mig hem till Västerås igen, måste klippa gräsmattan :( Det är såååå tråkigt!!! Sen måste jag även tvätta kläderna jag haft med mig hit upp (allt luktar rök eftersom vi konstant har en brasa igång:P), men tvätta är roligt:)

Kommentarer
Postat av: elin

det är inte ingenstans, det är bara jävligt långt till allt annat :P

2009-07-30 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0