ehhh... jag lyckades behärska mig med shoppingen!!!


Nu har jag hunnit duscha, druckigt typ 2 liter vatten, ätit pastasallad och såsat framför tvn! Så nu tänkte jag visa er vad jag införskaffade mig i Stockholm:) Jag lyckades behärska mig och inte handla för mycket för en gångs skull, men det kan också bero på att jag sett till så jag inte hade för mycket pengar på kortet! Planering kallas det.


Linnet och glassögonen kommer från Urban outfitters


Linnet och jeansshortsen kommer från Zara


Klocka - JET SET, Ur&pen
Hatt - H&M
Gayfrisbee - Stadium
Skor - Din sko


eehhh... värsta gaytischan - Top shop

Kommentarer
Postat av: Jessica

shortsen var underbara!!

2009-07-02 @ 18:55:22
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0