eh vafan, vi drog till Stockholm!


Kom precis hem efter en heldag i Stockholm tillsammans med Elin! Fan vad mina fötter är döda, jag svettas och är törstig! Så därför ska jag ta en dusch och drica vatten nu! Men först tänkte jag lägga ut lite bilder på mig och Elin när vi hetsade runt i storstan... ehh, update på mina inköp kommer senare, men först måste jag nog dö ett slag... I'll be back soon!

Melonfrossa på tåget:)



vi letade i ungefär 100 år efter biblioteksgatan! men efter att jag hetsat lite människor så lyckades vi tillslut hitta en kvinna som kunde ge en bra vägbeskrivning:) Det sura var dock att vi från vår utgångspunkt bara hade vart typ en gata ifrån... men man ska inte göra det lätt för sig!


När vi trodde vi skulle kollapsa så fyllde vi på med lite socker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0