Är jag ensam singel kvar?


Bitterfitta som man är så hyser jag självklart agg mot alla som är lyckliga. Jag förstår inte varför alla måste trycka upp in my face att de är tillsammans med någon och såååå lycklig.
    När jag var i Sydafrika så träffade jag en kille på krogen som flörtade som fan med mig (inte för att jag var intresserad, men alltid kul om någon visar intresse) och efter det så har vi hållit kontakten på facebook och brukar snacka i chatten där minst en gång i veckan. Han har alltid hetsat mig en massa för att han vill att ja ska komma dit och hälsa på honom osv... Han vill bjuda ut mig osv... Självklart har jag artigt tackat nej, eller vet inte om jag kan vara så artig:P. Men hur som hällst, igår så bara tryckte han upp in my face att han o hans flickvän skulle ut o äta ikväll... ehhh wtf, varför ska alla ta o hitta brudar! Jag börjar(?) känna mig lite despo här förfan, nästan så att jag ska börja ragga killar, fast riktigt så desperat är jag inte.... änn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0