Today i miss my South Africa


Idag har jag en såndär dag då jag saknar Sydafrika som fan! Jag önskar att jag levde mitt liv där istället för här. Här är allt så jävla seriöst och tråkigt, ingen sontanpratar med varandra på bussen, i kön eller i affären. Jag saknar att alla var så öppna i Sydafrika, visst, det finns en massa intollerans  väldigt många smygrastister där, men trots det så är folk så himla trevliga. Tror knappt att jag träffade en otrevlig människa en enda gång sist jag var i Sydafrika.

Jag vill tillbaka till Sandys damm och dricka öl, vodka, drinkar, bada, grilla, skratta och bara chilla. Åka ut med den lilla ekan på sjön och dyka i! Åhh vad jag saknar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0