Tisdag


Åhhh vilken underbar dag:) Jag och Malin har sightseengat runt lite i Västerås och gluttat på två kyrkogårdar, domkyrkan och botaniska trädgården :). Jag passade även på att klättra upp på en grushög efter en utlovad belöning på fem kronor från Malin, men jag har btw inte sett röken av pengarna:P.hehe!!!! Efter att vi sett västerås och uppskattat lite av dess skönhet så moffade vi mat och fika med Gittan:)

Sen var jag tvungen att överge mina vänner för några andra vänner som skulle bjuda mig på pizza! MUMS! Denna gång så hade iaf inte Malle mosat ihop nån färdigrullad deg..hahahha. Så nu sitter vi i Elins soffa och är halvdöa!!!

EH! Imorgon är det jobb som gäller. opepp opepp opepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0