Som jag har längtat


Imorgon så flyttar jag till odensvi:) har inte sådär jättemycket grejer som ska flyttas över imorrn, men Malle och Elin blir mina personliga slavar:) Och såklart mamma och Lars som ställer upp med bil och kärra:) Shit vad jag längtar efter att få sova första natten där, i mitt nya hem!

Just nu håller jag på att packa ner kläder i en flyttkartong, ska dock inte ta med mig alla kläder nu på en gång. Har ju alldeles för mycket kläder, allt kommer inte få plats i garderoberna där så jag ska rensa som bara den:)!

ELIN MALLE! På måndag ska vi besöka min mormor (min mammas mamma) och snyllta saker och äta god mat:) Glöm nu inte det!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

vad kul, lycka till med det! :D lyft inte för tunga saker nu som jag gjorde.. fick såå ont i ryggen :(

2009-08-30 @ 18:51:05
URL: http://jeanettelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0