Kan man sjukanmäla sig för trötthet?


Herre gud vad jag vill sova, sen vill jag vakna, kolla på film, ta en kort promenad, se på mer film, äta sallad, äta en chokladbit, sova middag, klippa gräset, ta en långdusch, vattna tomatplantorna i slowmotion, se på mer film, äta mer choklad........

Men kan jag göra allt detta idag?? NEJ!! Jag måste jobba mellan 7.15-15.30! Jag vill inte vara negativ !?! men jag skulle verkligen må bra av sömn. Imorgon är jag dock ledig (hallelujah), så jag får väl vänta med sovandet tills då.


Kommentarer
Postat av: elin

Yay jag är också ledig imorgon!

2009-08-06 @ 09:14:14
Postat av: Malin

Du är söt...hahaha. Sara, jag vill ha en tomatplanta! Vi du plantera en på min balkong? Gör de gör de gör de

2009-08-06 @ 18:02:08
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0