Goda råd till Malle


Elin och jag har här gjort en lista på saker som Malle inte ska göra på första dejten. Vi vill liksom förtydliga för Malle att vissa saker kan man bara säga till sina goda vänner, altså inte till någon som man försöker imponera på med sin charm!?!

- Berätta inte att du gett dina skjortor till din pappa.
- Säg inte "Öhh, vänta, jag måste gå och spotta snus".
- Ta inte kort i diverse kroppsöppningar.
- Snusa inte lössnus, du dreglar liksom en aning ibland.....
- Säg inte såhär: "Du lyssnar ju inte på mina fisar" (En mening jag o Elin fick höra ikväll)
- Berätta inte att du brukar kolla på dansbandskampen!!!
- Om någon tror att du är en man, spring därifrån! Det skulle annars kunna skapa misstankar hos din dejt!
- prata inte!
- Tugga inte gigantiska tuggummin!


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha...ja...ni är allt bra hilarious!

2009-08-23 @ 13:46:25
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0