Efter regn så kommer sol


Trots att det har regnat hela dagen så kan jag inte klaga. Dagen började med att jag var hos Mia och kollade på lägenheten som hon ska hyra ut, den är fräch med ett helt nyrenoverat badrum:) Självklart tog jag den!!!!! Så nu ska jag flytta in i en liten mysig etta på Odensvi:) Ska köpa en ny TV och soffa på Söndag tänkte jag. Underbart... Jag bor ju så himla avsides här borta liksom, ingen jag känner bor på samma sida av Svartån som mig! Men nu jävlar kommer vi bo på samma sida av ån mina kära vänner:)!

Efter att jag hetsat runt med Mia (hon visade mig lägenhet, tvättstuga, pizzerian, relaxen och Johannas lägenhet, johannas lägenhet vara bara en liten bonusrundtur:P) så begav jag mig hem till Elin där jag åt pastasallad och hetsade lite allmänt:)! Affe o Jenna åt konstant under mitt besök:P....

När jag skulle dra från Elin ner på stan var jag tvungen att ta bussen för att de regnade så mycket, känndes aningen ovärt att åka buss typ 4 stationer. Men jag skulle inte ha pallat o gått runt helt blöt!!!! Väl på stan så fikade jag med Helena som kom hit från Örebro:) Det var riktigt trevligt och jag fick även chansen att upptäcka hur mysig hamnen här i Västerås är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0