Vissa är duktiga dem...

Varje morgon när jag cyklar till jobbet så möter jag en rund liten(stor) man som är ute och går med gåstavar, det spelar ingen roll om det är vardag eller helg. Någon stans på den långa cykelvägen genom Gryta möts våra vägar och jag blir så glad avrje gång jag ser honom, skulle vilja hoppa av cykeln och ge honom en kram, men jag ska behärska mig!

Tycker han är så duktig som alltid tar dendär promenaden på morronen, och jag tycker nog att han börjar se lite mindre ut än vad han gjorde när jag såg honom för första gången för två månader sen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh...du måste ju krama honom, han skulle säkert uppskatta det! :-D ihhh

2009-04-01 @ 10:07:52
Postat av: Sara

neeejee... ja tror han skulle bli rädd o springa därifrån allt vad han kunde:P. men jag har börjat le lite mot honom, ja hoppas han inte tror jag flirtar med honom

2009-04-01 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0