Mitt Sydafrika

Som ni alla nog har förstått vid det här laget så är jag hemma i Sverige, har närmare bestämt vistats i landet i 32 timmar!

Hur som hällst, mina lite över två veckor i Sydafrika var helt underbara och jag njöt av varje sekund där. det vart mycket festande, men även mycket chill såklart :) Eftersom en bild betyder mer än tusen ord så tänkte jag lägga upp lite bilder från min resa :)

Rugby   Party party efter Rugbyn   Jag o Sinjon   VODKA!!! MUMS:P
DAG 1 - Kom till Durban runt ett-tiden på Lördagen, o efter att jag tagit en efterlängtad dusch så bar det av till rugbyn, sharks mot the hurrican, the sharks vann o det gillade vi tydligen, så efter det vart det PARTY!!!! Jag tvingade i dem lite vodka... haha


Jag o Sinjon at Gateway   At the little zoo in the park:)   HILARIOUS!   Stranden   Poker face   hahaha, det vart mycket alkohol för oss två:P    Några dagar i Durban :)!



craig o Kirby :)   haha, jag tvingar alla o leka att vi åker bergodalbana:P   Ute på klubben i Pitermaritzburg :)   Gör slingor på en bra solong at the mal   braai med familjen Niddrie :) det vart myyycket vin:)   det vart mycket mycket vin för våran del:P, som ni kanske kan förstå!!!   Braai vid Sandys damm:)
HOWICK - Efter några Dagar i Durban begav vi oss till Howick:) Dock så tog batteriet slut i min kamera efter bilden vid sandys damm :(, så missade två dagars bilder:(, men jag kan ju säga att dem innehöll alkohol o chill:) dvs, två perfekta dagar off camera:P


På stranden i durban :)
Jag och någon sydafrikan som kännde sandy....   toabild   ohhhhh, dem hade en massa biljardbord på klubben vi var på :)   Living the life in South africa ;P   Cosmopolitan :)   kille, joy och sandy:)   Jag drack MYCKET! som alltid i Sydafrika :)
DURBAN - party party party :) I love to party, and I'm awesome on it! Alkoholen var ju så sjukt billig för mig så jag drack ,drack och drack ännu mer! var på några awesome fester med Sandy + fler:)!


   Jag o Kandys/Candys (omg, vet inte hur man stavar hennes namn) Kusiner :)   sandys o Kandys föräldrar, såååå underbara :)!   Jag o ashtrash:P   hahahahaha... at the bells in Howick:P   ÄLSKA!!!
The Howick falls   mannen som alltid sitter o spelar vid howick falls:)   SHOPPING:)   egobilder, i love it!   Braai :)
HOWICK - efter nästan en vecka o Durban begav vi oss tillbaka till Howick, älskade howick, för mer festande, chill o shopping:)! en kväll spenderades på Howicks enda pub, hahaha, askul hade vi även om stället var lite dött (dött där e typ fullt i Sverige). Btw, dendär hunden dödar mig, så söt är den! 
   ohhh, mannen som spelar gittarr vad Howick falls satt även där då vi besökte platsen i augusti 2007, snacka om o hålla fast vid sitt jobb:P! Sista kvällen i Howick så ordnade Sinjon söta föräldrar en braai för mig, MUMS, jag älskar deras kött där!!!


hejdå Sydafrika
Bye bye bye bye my lovely South Africa...

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh...! Du är så snygg Sara! Det såg SÅ roligt ut!! Jag blir avuuundsjuuuuuuk!!! ^^ :-D

2009-04-23 @ 07:56:25
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/
Postat av: Sara

haha taack:) det hade vart ännu roligare om du hade vart med!!:)

2009-04-23 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0