to much food!

Den senaste två dagarna har jag ätit, ätit och ätit! tacos två gånger, pizza hut, McDonalds, glass, chokladkaka och en maassssa godis! Jag känner mig bakfull, bakfull av all mat!




Efter o ha mött upp Gita då hon slutade skolan framkomm det att varken jag eller Gita hade ätit något. Då uppstod den stora och allt för vanliga frågan vart ska vi äta?

Lunchbuffe på pizza hut   Daimstrut i tillberga!   Godis och kubbspel   McDonalds   GOOODIS   glass i stora lass   tacos   godaste chokladkakan ever!

Ni kanske kan försåt att jag ät matbakfull nu? Jag ska bli nyttig, jag lovar! Jag ska till och med börja träna på friskis och svettis igen! På måndag, då ska jag träna! jag måste måste måste!

Kommentarer
Postat av: Malin

åhhhh, hahahahahahahahahahahahahhahahaahhahaha!

2009-04-24 @ 15:33:01
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/
Postat av: melanie

hahaha åh, ni är så fina och söta och helt banan!<3 fler filmer tycker jag!! jag skrattade hysteriskt i 10 min , men nu kan jag andas igen :D pusss!

2009-04-24 @ 16:30:49
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha... jag är glad att vi kan roa någon iaf:)!

2009-04-24 @ 17:03:21
Postat av: Malin

Gita: Ska vi åka till Hälla?

Sara: Åh, ska vi åka till Hälla?

Gita: PIZZA HUT

Sara: PIZZA HATT!!!!



Jag älskar att det låter som hatt ^^...åh, ni är så söta!!

2009-04-24 @ 19:44:11
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0