I made it, I'm in South africa

Sinjon har tack och lov internet, dock suger det:P, segare internet far man leta efter!!!

Jag klarade av flygresan:), hade dock inte klarat den utan alla snalla tanter jag traffade! Flyget fran Arlanda var 35 minuter forsenat sa nar jag kom till paris sa stod det till min stora lattnat en kvinna utanfor flyget med en skyld dar det stod Johannesburg, sa hon tog mig till flyget, och utan henne hade jag ALDRIG hunnif, for vi gick fore alla i koerna och enda sa tog det oss 20 min o komma till planet, flygplatsen var GIGANTISK!!!!

sen pa flyget fen Paris till Johannesburg sa satt jag bredvid en hot mama:P ha ha, she was sooo cooool!!! She owned like a oil comapany in Monaco! is't that cool???? sen hjalpte hon mig pa flygplatsen i Johannesburg, hamta baggaget o allt sant, she was awesome, so cute:)!!!!

Then we had to run to get me to the next fligh eftersom planet fran paris var forsenat, Fuck alla dessa forseningar.... Nar jag kom till incheckningen for mitt flyg till durban sa var det egentligen for sent, men den snalla mannen i inchekningen fixde allt sa jag kom med:)!!!!

Och pa mitt sista flyg da till Durban satt jag bredvid en trevlig tant igen som berattade att hon bott i Sydafrika forut o vart larare pa underversitetet... shiit, i love all the nice ppl here:)!!!!


Direkt nar jag kom hit sa skulle vi se en rugby match, sa efter en snabb dusch sa drog vi till stadion, o de va saaa coolt, fullt med manniskor o alla var helt banan... the sharks vann, och det var tydligen dem vi hejade pa oxa:P Efter matchen sa grillade vi med Sinjons aaalllla vanner... ha ha, but they were awesome and i hade an awesome time.... And later on we went to a club and i got quite drunk, but everything is so cheap here!!! i love it!!!

Sa igar var jag inte direkt sa pigg, fett bakis o trott efter o inte ha sovit natt pa planet, sa vi lag o chillade i sangen nastan hela dagen, kollade pa lite filmer. Dock sa lyckades jag tycka upp mig frammat kvallen sa vi akte ner till stranden o tog en promenad:)!

Idag e de shopping som galler!!!

JAG SAKNAR ER SA FETT MYCKET ALLIHOPA!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

DU LEVER!!!!!! Oh vi trodde det hade hänt nåt när du bara ringde än gång. Skräm oss lagom Sara!!! Oh, va kul! Håll oss updaterade! :-D Love you! Ta hand om dig!

2009-04-06 @ 10:07:21
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/
Postat av: Sara

ha ha sorry... ja var lite full o borja ringa, sen kom ja pa att de va ganska dyrt o ringa juh:P

2009-04-07 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0