I love this country!!

heeej Sverige!!!

Imorron sa borjar min resa hem till Sverige =(! Aker fran Durban klockan 19.40 imorron kvall!!! Jag ser inte direkt fram emot att komma hem, I love South Africa! Men den ska bli oerhort kul att traffa min familj o vanner! Jag saknar alla sa otroligt mycket...

Idag sa har jag besokt Howick falls =) Det sag precis ut som nar vi var dar i Augusti 2007, mannen som spelade gittar o sjong var fortfarande dar oxa =)! ha ha, kopte en sot liten tavla till migsjalv=), o hon som malade dem o agde butiken var sa sjjjjjuuuukt sot=)!!! ha ha:P!

Igar sa fick jag tre flaskor vin av Kirbys foraldrar o hennes aunt som ja ska ta med hem till mina foraldrar, SHIT vad min vaska kommer vaga for mycket!!! Den vagde 21 kilo nar jag akte hit, o nu kommer den ju latt vaga mer an det :(! Jag vill ju helst inte betala om min vaska vager for mycket. For sinjons foraldrar sager att det kan kosta en del om dem tar betalt liksom!!!

Jag har vart lite dalig pa att ta foton faktsikt :(! Jag glommer o ta med min kamera lite for ofta:(, men den har iaf vart med pa varje party!! wohooo!!! I love vodka, passion fruit and wather!!! that's my favorit drink here!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0