förvirring

Vilken dag är det idag? den frågan har jag ställt mig många gånger idag, Jag blir alltid så förvirrad av att jobba helg. Eftersom under hela min uppväxt så jobbade mina föräldrar och alla andra vuxna jag kännde bara på vardagarna, så det känns så konstigt att jobba helg nu.

Jag går runt och inbillar mig att det är vardag hela tiden och tror att det är någon som har tryckt fel i almenackan när det står Lördag... Men det ÄR Lördag idag, även om det känns som typ en Tisdag...

Idag har jag vart så sjukt avundsjuk på alla som har vart ute i trädgården och påtat, grillar, solat, chillat och bara allmänt lullat runt!!!

grillkväll hos mig, Augusti 2008

Jag är så himla pepp på grillkväll!!! Nu är det ju faktiskt 8 månader sedan vi hade en sist!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh..:-) Det måste vi ha snart! Och jag ska hetsflytta alla tallrikar jättemånga gånger!

2009-04-25 @ 22:43:19
URL: http://theawesomemalin.blogg.se/
Postat av: melanie

meh, skärpning! jag har redan grillat 2 ggr i år :P och tredje blir på torsdag :D

2009-04-28 @ 18:24:47
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/
Postat av: Anonym

sweet:)! i sydafrika grillade vi typ varannan kväll känndes de som.. men här i sverige e de grilldött:(

2009-04-28 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0