Ajajajaj

Jag har sånn mensverk:( det gör ont ont ont! Men jag ska försöka härda ut och inte ta någon ipren eftersom jag ska dricka öl ikväll. Och jag tror inte att roaccutan, ipren och öl ihop på samma dag är så bra för min lever!?!, och ölen vill jag ju INTE välja bort:P!

Egentligen är jag inte pepp på att vara vaken längre än tills tio då jag slutar, men det är ju sista April, jag får försöka rycka upp mig lite!!!!

Jobbar delad tur idag och har rast fram till 16.00 nu, men känns redan som jag jobbat i typ tolv timmar eftersom jag är så trött i kroppen, har haft den tyngsta dubbelbemanningen idag och man e rätt slut i kroppen efter att ha vart där några gånger, nån rast under dagen han jag ju såklart inte ta heller:(!

Jag känner mig fasligt negativ till allt, och alla!

Kommentarer
Postat av: mia

hahah ;)

2009-04-30 @ 20:47:09
URL: http://mariath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0